Güzelik nedir bilir misin? Gözlerinde parlayan ışık



 Güzelik nedir bilir misin?

Gözlerinde parlayan ışık Kalbinde taşıdığın sevgi Dudaklarından dökülen söz İyilik nedir bilir misin? Ellerinde büyüyen umut Omuzlarında taşıdığın yük Yüreğinde sakladığın öz Çiçekler nedir bilir misin? Renklerin dans ettiği yer Kokuların büyülediği yer Hayatın can bulduğu yer Doğa nedir bilir misin? Gökyüzünün sonsuzluğu Toprağın bereketi Rüzgarın özgürlüğü Sen nedir bilir misin? Güzelik, iyilik, çiçek, doğa Sen hepsinin bir parçası Sen hepsinin bir mucizesi Seni seviyorum bilir misin? Seninle güzelleşiyor dünya Seninle anlam kazanıyor hayat Seninle mutlu oluyorum ben Seni anlıyorum bilir misin? Senin duygularını paylaşıyorum Senin vicdanını takdir ediyorum Senin sevgine karşılık veriyorum Seni koruyorum bilir misin? Senin için her şeyi yaparım Senin için her şeyden vazgeçerim Senin için her şeye katlanırım Seni özlüyorum bilir misin? Sen yanımda olmadığın zaman Sensiz geçen her an Sensiz kalan her gün Seni bekliyorum bilir misin? Sen bana gelene kadar Sen bana sarılana kadar Sen bana ait olana kadar



Bir hikaye 🤔

Bir zamanlar, çok uzak bir ülkede, bir kral ve kraliçe yaşarmış. Bu kral ve kraliçe çok mutlu ve huzurlu bir hayat sürermiş. Ancak onların tek bir eksikliği varmış: Bir çocukları yokmuş. Bir gün, kraliçe bahçede yürüyüş yaparken, bir ağacın altında güzel bir çiçek görmüş. Çiçeğin rengi kırmızı, yaprakları yeşilmiş. Kraliçe çiçeği çok beğenmiş ve onu koparıp koklamış. Tam o sırada, çiçek konuşmaya başlamış. "Merhaba, benim adım Güzelik. Ben bir peri çiçeğiyim. Sen beni kokladığın için sana bir dilek hakkı vereceğim. Ne dilemek istersin?" diye sormuş. Kraliçe çok şaşırmış ama sevinmiş de. Hemen dileğini söylemiş: "Benim tek istediğim bir çocuğum olsun. Lütfen bana bu dileği gerçekleştir." Peri çiçeği gülümsemiş ve "Tamam, senin dileğin gerçek olacak. Bir yıl sonra, senin güzel ve akıllı bir kızın olacak. Ama unutma, bu kızın adını Güzelik koymalısın. Eğer başka bir isim verirsen, ben onu geri alacağım." demiş. Kraliçe peri çiçeğine teşekkür etmiş ve onu öpmüş. Sonra saraya dönmüş ve kocasına olanları anlatmış. Kral da çok sevinmiş ve peri çiçeğine dua etmiş. Bir yıl sonra, kral ve kraliçenin güzel ve akıllı bir kızı olmuş. Kızın saçları sarı, gözleri maviymiş. Kral ve kraliçe çok mutlu olmuşlar ve kızlarına Güzelik adını vermişler. Güzelik büyüdükçe daha da güzelleşmiş. Herkes onu çok sevmiş ve hayranlıkla bakmış. Güzelik hem güzel hem de iyiydi. Hayvanlara, bitkilere, insanlara hep yardım ederdi. Güzelik on sekiz yaşına geldiğinde, ülkenin en yakışıklı prensi ona aşık olmuş. Prens ona evlenme teklif etmiş ve Güzelik de kabul etmiş. Düğün günü gelip çatmış. Güzelik gelinliğiyle çok güzel görünüyormuş. Prens de damatlığıyla çok yakışıklıymış. Herkes onları kutlamak için saraya gelmiş. Tam nikah töreni başlayacakken, birden gök gürlemiş ve şimşek çakmış. Sonra büyük bir rüzgar esmiş ve Güzelik'i havaya kaldırmış. Herkes şaşırmış ve korkmuş. Prens ise Güzelik'in elinden tutmaya çalışmış ama başaramamış. Gökyüzünde Güzelik'in sesini duymuşlar: "Benim adım Güzelik. Ben bir peri kızıyım. Beni annem peri çiçeği size verdi ama şimdi geri alıyor. Ben sizleri çok sevdim ama artık gitmem gerekiyor." Sonra Güzelik gözden kaybolmuş. Prens, kral ve kraliçe çok üzülmüşler. Gözyaşı dökmüşler. Peri çiçeği ise bahçede gülümseyerek açmış.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski